CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

July 7, 2011

day 1 - 10 things about you

Urmmmm...
today da ada mood nak update blog aku yg cute ni...
so...lets the game begin...^_^

1) ramai orang yang kenal aku dengan nama MIED..actually kalau aku tak bagitau pun nama penuh aku semua orang bleh agak apa nama penuh aku..HAMIDAH..huhuhu..nama dalam ic pulak..SITI HAMIDAH BINTI SHEFFIE..laki aku cakap nama aku very the kampung..ermm..ada aku kisah...

2) second thing..aku da KAWIN..huhuhu..dah tiga tahun melayari alam rumahtangga bersama Mr. Husband ku..cuma anak jer yang takde lagik..belum ada rezeki lagi kata orang..so kalau korang nak tau kisah aku ngan Mr.Husband leh baca kat sini..: )


3) the third one..aku orang PAHANG..tapi bila orang tanya aku kampung mana..aku mesti jawab SEGAMAT..why???..sebab umah mak abah aku kat sempadan rompin-segamat..address umah segamat..no tepon umah je pahang..uisshhh..cam complicated jer kan..korang paham?..kalau korang x pham..aku lagi la x paham...miahahaha



4) aku ni anak sulung dalam family..aku ada 4 adik perempuan..so thats mean mak abah aku xde anak lelaki..semua perempuan..as anak sulung aku ni agak garang gak ngan adik2 aku..TAPI..ada tapi..aku ni baik sangat ngan adik2 aku..walaupun kadang2 tu aku rasa aku bukan kakak yg baik sangat untuk diaorg tapi aku selalu cuba buat yang terbaik untuk diaorg..sebab aku SAYANG diaorang sangat2... : )



5) ni nak citer pasal skool pulak..sekolah rendah aku sekolah kat Sek Keb Selancar 2..then form 1 & form 2 aku sekolah kat Sek Men Keb Rompin (duk hostel)..form 3 - form 5 aku sekolah kat sekolah belakang umah aku..Sek Men Perwira Jaya..homesick bebenor masa form 1 & form 2..sebab tu tukar sekolah masa form 3..oleh kerana result SPM yang kureng..aku sambung form 6..kat mana?balik semula ke sekolah lama aku masa form 1..uishh..sadis tul..tapi akhirnya berkat usaha aku masa STPM..aku berjaya masuk 'U'..seronok bebenor masa tu..mana taknya..dapat sambung study kat UKM..huhuhu






6) Previously i've been working at iCIMB (M) Sdn Bhd..dengan macam CIMB bank je kan..ye la..under CIMB GROUP jugak..back office..buat keje2 documentation..but now aku bekerja ngan laki aku..sebagai Suri Rumah Sepenuh Masa..huahahaha..duk umah jer..lagi beshhhhh...

7) i love sports very much..tapi dah lama dah x bersukan..time study aku sangat aktif main NETBALL..paling best dapat jadi UKM's Netballer..korang ingat senang..dulu leh la bangga ngan gelaran "Sharp Shooter"..ye la..position aku GS..banyak giler kenangan masa tu..tapi sekarang langsung da x main..badan yang sbesar jari kelingking pun da jadi sebesar ibu jari..huhuhuhu

8) aku ni ada ramai gak kawan..tapi aku ada sorang kawan yang sentiasa ngan aku walau apa jua keadaan sekalipun..kitaorang mmg rapat giler..sampai ada orang penah cakap kitaorg ni lesbian..motipp..nak cakap aku lesbian..nama dia Mazneka..kitaorg kenal dah dekat 10 tahun..dia je la kawan yang rajin layan aku lepak2 n makan2..



9) Mr Husband selalu cakap aku ni degil..keras kepala..kuat melawan..urmmm..ye ke?ye la kot..hehehe..degil n keras kepala tu mmg aku ngaku..tapi kuat melawan tu aku kureng setuju..huhuhuhu...

10) yesss..lastly..aku ni bukan la baik sangat..tak baik sangat tu bukan la bermaksud aku jahat..aku xde la jahat sampai membunuh orang..cuma kita ni kan cuma manusia biasa..takde yang sempurna sangat pun..tapi sebagai seorang hamba Allah..aku sentiasa cuba jadi yang terbaik di sisi agama, keluarga, dan orang di sekeliling aku..(wahhh..ayat cam skema jer)..huhuhu

ok la u ollsss...
itu jer yang mampu aku coretkan untuk u ollss semua..
10 things ni menarik jugak rupanya..
meh la join kalau nak tau..


~adios~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my lovely blog

Daisypath Anniversary tickers